on
December 2, 2005

CHECK OUT MY MUSIC AT MYSPACE | MYSPACE.COM/BRANDONKROGEL


It’s not the greatest but its something at least. we recorded it for music class at school. I could’ve done better.


man, this nuts. I dont think I’ve ever gone this long without updating. I guess most of it has to do with me not having a computer, or not being able to get to one…ever.


so whats new? well were in Kamloops right now with the basketball team. we just won our first game, our team played great. we’ve got two more tomorrow, but I think we’ll do well.


uhhh working lots and fun stuff like that. kinda pushes out time for hanging out with people though, I swear I’m at work more then I’m at home. hmmm, geez, haven’t updated in like a month and I still dont know what to say. its snowing? uh its cold outside? I bought these rad new mittens? yeah thats pretty much all the news I have to give at the moment.


whats new with you? blahhdeda.


-bRANDON

TAGS

November 12, 2005

January 9, 2006

RELATED POSTS
24 Comments
  1. Reply

    dubes_forever

    December 2, 2005

    AHHH FIRST COMMENT!!
     iiii loveeeey pooh you brandon you creeper
    call me some time
    its nice to hear everything is going well

    GOOD LUCK WITH BASKETBALL.. sayy hii too everyone. and if they saay something mean, hit then. no im kidding

    good luck yall. god bless lov ya

    xox..uhm//i love show

  2. Reply

    MinuetKiss

    December 2, 2005

    kamloops thats fricken sweet my sister used to live there lol
    your a coool guy
    <3jodi

  3. Reply

    MonaLisas_smile

    December 2, 2005

    I love mittens, hehe. Its great you guys won, Im sure you’ll do even more spectacular on the next two

  4. Reply

    dubes_forever

    December 2, 2005

    bricks sound marvelous

  5. Reply

    MinuetKiss

    December 2, 2005

    haha no you are cooler…funny thing is my myspace thing is http://www.myspace.com/jjjodi …..and you said jjjjodi i laughed it was funny.
    so yeah you are one of my few great friends so thats awsome!!

  6. Reply

    Anonymous

    December 3, 2005

    HAHAHAHAHA.
    umm ok, confirming stuff when you get back, like late tommorow night, or sunday. and this will be so effin’ sweet if we do this. lol. and i talked to you tonight. and we have to make an update; together; of the effed up shit thats happened with us over the last while. ahahahhaa i saw our waitress tonight.

  7. Reply

    ashes_fishes12

    December 3, 2005

    wow that pizza guy im thinking you should kick some ass bro:)  well miss you and love your new mittins!! hope you got to play lots:) with your hot blue shoes! hehe yay, so yeh thats it have a good day… love ya

  8. Reply

    PRO_Freedom

    December 3, 2005

    Go HCS!!!

    I need some mittens, I stole my dads, and my brothers, and even my moms once…

    Well good luck tomorrow.. cya round monday.

  9. Reply

    LondonSkies

    December 4, 2005

    Woohooo go saints!  hoorah.

    ahhhhahaha. Pizzaguy makes me laugh. So idiotic. its hilarious.

    But yeah. Nice to see your still breathing. and…. typing.

  10. Reply

    MissAmie

    December 4, 2005

    good luck with the b-ballin’!

  11. Reply

    proud_canadian_eh

    December 4, 2005

    really? im gunna put my resume in for lasenza girl haha. i dunno i think i would be fine cuz im used ot it liek my “chore” at my dads is folding all there clothes which takes me 1 hour and i am fast they have so many clothes but yea and at his salon i fold a million towls so yeaaa. but thanks for the heads up haha.
    xoxo–Ash

  12. Reply

    Frankson

    December 4, 2005

    nothing man just working

  13. Reply

    MinuetKiss

    December 7, 2005

    omg i love the song its sooo good !!!!!
    <333

  14. Reply

    MinuetKiss

    December 7, 2005

    ps i put your song on my myspace

  15. Reply

    ashes_fishes12

    December 7, 2005

    i loved it!!

  16. Reply

    proud_canadian_eh

    December 9, 2005

    SWEET i will check it when im at home not school….i shoudl start my own band…i tried when i was 12..didnt go to far. lol

    xoxo–Ash

  17. Reply

    dancing_inthe_streets

    December 10, 2005

    woooo hooo.for that song.
    and me doingg nothingg.

  18. Reply

    LondonSkies

    December 10, 2005

    heyy awesome song. really liked it. Good job!

  19. Reply

    PRO_Freedom

    December 17, 2005

    Hey do you actually know that guy up there ^^^^^^^^^^ with problems? Cuz i can’t see how he could possibly live near you if he’s from the U.S 😐

    Sweet song

  20. Reply

    hey_marz

    December 26, 2005

    merry christmas brandon

  21. Reply

    LondonSkies

    December 27, 2005

    Merry two-days-after-Christmas!

  22. Reply

    MinuetKiss

    December 28, 2005

    merry christmas , happy new year and anything i missed, i miss you

  23. Reply

    MissAmie

    January 2, 2006

    that sounds fantastic!  you’re a talented musician

  24. Reply

    MinuetKiss

    January 6, 2006

    k so thanks alot for the ride back to school i appreciate it…and you have to go on msn soon i need to tell you something

LEAVE A COMMENT